wtorek, 22 października 2013

Słabe pożegnanie

Słabe pożegnanie 

W niedzielę fani telenowel w Mekysku obejrzeli półtoragodzinny 101. odcinek ostatniej produkcji Rosy Ocampo, „Mentir para vivir” z Mayrín Villanueva i Davidem Zepeda w rolach głównych.
Wielkie pożegnanie serialu zostało dobrze przyjęte przez widzów, którzy określili je jako: kompletne, wspaniałe, inne. Nie zmienia to jednak, że zgromadziło ono bardzo niewielką ilość fanów przed telewizorami. Oglądalność wielkiego finału wyniosła 18.8 pkt. i umieściła MPV na trzecim od końca miejscu w zestawieniu oglądalności niedzielnych finałów telenowel.
Sama telenowela nie przyniosła oczekiwanych wyników oglądalności. Ta oscylowała w granicach 14-18 pkt. Jej najwyższy wynik wyniósł 19.6, a najniższy 13.8.
Słabe wyniki nie wpłynęły jednak na morale aktorów i satysfakcje, którą czerpali z pracy na planie.
- Co za telenowela od początku do końca. Gratulację dla całej ekipy. Wzruszyłam się, widząc wszystkich na końcu. Piękny szczegół. Rosy Ocampo i Lalo Meza, wspaniali szefowie – napisała po emisji finału Mayrín.

Z kolei jej serialowy partner umieścił wpis: – Dziękuje mojej wspaniałej szefowej za wiarę we mnie. Piękny serial!
- Wdzięczny Rosy Ocampo. To była przyjemność grac Sebastiána, a także bycie częścią tak utalentowanej ekipy – dodał Alejandro Speitzer 
.
- Dziś pożegnaliśmy niezwykły projekt w mojej karierze i życiu. Dziękuje Rosy Ocampo. Jestem dumna, widząc efekty naszej pracy. Dziękuje wszystkim zaangażowanym w ten projekt, który malował na mojej twarzy uśmiech i wypełnił moje serce satysfakcją – wyraziła Altair Jarabo.
- Dziękuje całej ekipie „Mentir para vivir”. Niesamowici ludzie od czubka – głowy Rosy Ocampo – po dół. Życzę Wam dalszych sukcesów! – wyraził Alberto Agnesi.

- Żegnaj, Lucina! Dzięki tobie przypomniałam sobie, dlaczego zostałam aktorką. Rosy Ocampo, Lalo Meza, dziękuje! – zakończyła Cecilia Gabriela.

źr:novela.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz