wtorek, 22 października 2013

Zmiana planów

Zmiana planów 

Niedawno donosiliśmy na temat nowej telenoweli Nathalie Lartilleux („Corazón indomable”). Była już ustalona godzina, historia i kandydatki do głównej roli kobiecej. Ale w ostatnich dniach kilka rzeczy uległo zmianie.
Najważniejszą zmianą jest fakt, że producentka zrezygnowała z odświeżenia historii „Marri la del barrio”. Nie znaczy to, że całkowicie odpuszcza sobie ten scenariusz. Lartilleux wyznała, że postanowiła ją odłożyć w czasie, a w najbliższym czasie przypomnieć widzom inną opowieść, „La gata” z 1970 r. Będzie to już 11. adaptacja tego scenariusza. Ostatni to „Pobre diabla” z 2009 r. z Alejandrą Lazcano i Cristóbalem Landerem w rolach głównych, meksykańskiej Azteci. Polscy widzowie również męli okazję zapoznać się z historią „La gaty”. I to nie raz, a trzy! „Por un beso” Televisy z Natalią Esperón y Víctorem Noriega z 2000 r., „Muñeca de trapo” Venevision z 2000 r. z Kariną Orozco i Adriánem Delgado oraz „Cara sucia”, również z Venevision z 1992 r. z Sonyą Smith i Guillermo Dávila.

Premiera telenoweli planowana jest na styczeń/luty 2014 r. Najprawdopodobniej o 17.00 w miejsce „De que te quiero, te quiero”.
W roli głównej Nathalie niezmiennie chciałaby zobaczyć Maite Perroni, a u jej boku amanta z CI, Daniela Arenasa

- Prowadzimy rozmowy z Maite i Danielem… Mam też inne typy, ale najpierw zobaczymy, czy oni się zgodzą - wyznała producentka w programie „Hoy”
źr:novela.pl

2 komentarze:

  1. Pierwsze, co zobaczyłam to Victor. Ja dziękuję, Noriega był, jest i chyba taki zostanie. Dzięki. Wprawdzie nie za dużo akurat z nim nowel miałam sposobność oglądać, ale zawsze było miło na takie popatrzeć:)
    U mnie NN, zapraszam Versemovie :) - "Czekolada" (2000), ujęta w trochę nietypowy sposób

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to dobry pomysł, kolejny raz nagrywać tak naprawdę to samo. No ale zobaczymy.
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń