wtorek, 15 października 2013

Maite Perroni w ConfesionesCalientes Pantene

ConfesionesCalientes (9) 

 W nowym filmiku reklamy Pantene Confessions Calientes, Maite Perroni opowiada co działo się, gdy zaczęła używać produktów tej marki. Zobacz:


Hej, jestem Maite Perroni i witajcie ponownie tutaj na mipantene.com, jednym miejscu gdzie usłyszcie wyznania i wszystkie wskazówki aby mieć włosy Pantene i takie, którymi ja chcę się z wami podzielić.
Dziś chcę podzielić się z wami pewna anegdotą, która bardzo mnie rozbawiła, ponieważ kiedy mieszkałam w Nowym Jorku pewnego dnia weszłam do supermarketu i udałam się do działu z z szamponami.
Zaczęłam szukać mojego Pantene, ale nie mogłam go znaleźć, dlatego podeszłam do pana, który stał za kasą i powiedziałam “Przepraszam, wie Pan gdzie mogę znaleźć moje Pantene?”
I odpowiedział mi “Tak, oczywiście, że tak. Tutaj go mam.” Wziął go, wręczył mi, zapłaciłam za niego, włożyłam do torebki i bardzo szczęśliwa szłam do domu z moim Pantene.
I nagle mi się przypatruje i mówi hmmm ty mogłabyś być dziewczyną (promującą) Pantene.
Odpowiedziałam “Słucham?”, a on “Oczywiście, ponieważ masz bardzo piękne włosy, twoje włosy wyglądają na włosy Pantene.”
I oczywiście nie miał pojęcia, że Pantene jest już od dłuższego czasu jest częścią mojego życia, dlatego jedyne co mi pozostało to jest, żebyśmy wszyscy, którzy używamy Pantene mogli być bardzo zadowoleni i z wielkim uśmiechem, ponieważ Pantene działa.
Dlatego to teraz chcę was zaprosić tutaj, żebyście podzielili się ze mną jakie są wasze komplementy, pochlebstwa lub jakąś anegdotą, gdzie zdaliście sobie sprawę że Pantene jest wielką częścią, i że nie może go zabraknąć w waszym życiu. Tak więc powiedzcie mi co takiego się wydarzyło, że wzbudził on waszą uwagę, co powiedziano wam o waszych włosach.

źr: rbd-polonia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz