wtorek, 15 października 2013

Aby osłodzić Amerykę Łacińską

ddy 

Dulce Maria nie ma barier kiedy chodzi o tworzenie muzyki więc postanawia przedstawić swój przyszły album, Sin Fronteras.
Dla byłej RBD ważne było połączyć swoich wszystkich fanów, dlatego w jej nowej produkcji będziecie mogli znaleźć piosenki z różnych gatunków, takich jak banda, bachata i pop, a także duety z różnymi wykonawcami.
Ta płyta to tak jakby zaprezentowanie moich ważnych gatunków i danie miejsca dla ludzi“, mówiła Dulce Maria w telefonicznym wywiadzie z miasta Meksyk.
“Śpiewam z Naty Botero, to kolumbijka;jest Pambo jak dobrze ona jest w gatunku bardziej alternatywnym ale było niesamowicie, że zaśpiewała ze mną.Jest Frankie J on reprezentuje styl bardziej z bachaty i śpiewa ze mną piękną balladę.
Lagrimas‘ to tytuł pierwszego singla jest to duet z Julionem Alvarez przedstawicielem gatunku banda więc tak samo jak piosenkarka chce przedstawić swoje korzenie w wielu krajach Ameryki Łacińskiej.
Tak samo jak na poprzedniej płycie była piosenka po portugalsku, tak i teraz jest duet z brazylijską piosenkarką Manu Gavassi z Sao Paulo, Dulce ma wiele czułości dla fanów z Brazylii.
“To jest potężne uczucie, naprawdę bardzo wspierali mnie z moją poprzednią płytą byłam pierwszą meksykanką która zdobyła Platynową Płytę w tym kraju i tak naprawdę to nie jest mała rzecz dla mnie to wielki zaszczyt że tak bardzo mnie tam wspierają”.
Sin Fronteras” ma 11 piosenek które zostały nagrane w takich krajach jak Los Angeles i Hiszpania gdzie producentem płyty jest Coti; poza tym jedna piosenka będzie dostępna tylko na platformach muzycznych takich jak iTunes.
Mimo tego, że na trochę powróciła do telenoweli (Mentir Para Vivir) Dulce Maria dementuje plotki, że szuka roli do nowej produkcji.
“Kiedy wyszła moja pierwsza płyta nie wracałam do telenowel przed brak czasu, bo żeby poświęcić się produkcji trzeba przez 8 miesięcy być na planie.Teraz jestem w stu procentach skupiona na moim albumie, ale dałam sobie szansę bycia w Mentir Para Vivir kiedy skończyłam produkcję płyty i nagrywałam melodramat mniej niż 3 miesiące”, zaznaczyła młoda gwiazda.
Szanuje Christiana
Mimo kontaktu z niektórymi kolegami z byłego zespołu RBD takimi jak Christopher Uckermann czy Maite Perroni, Dulce Maria przyznaje że niewiele wie o Christianie Chavez który w czwartek poprzez wideo na YouTube zadeklarował, że chciał popełnić samobójstwo.
“Prawdę mówiąc nie jestem w wielkim kontakcie z nim, co mogę ci powiedzieć to, to że bardzo go kocham i bardzo, bardzo szanuję i wszystko będzie dobrze i nie mówmy o tym tutaj”, powiedziała Dulce.
źr:rbd-polonia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz