czwartek, 3 października 2013

Konferencja prasowa i spotkanie z Dulce Marią w studiu SBT

col 

 25 września,meksykańska aktorka i piosenkarka, Dulce Maria była w studiach SBT aby wziąć udział w konferencji prasowej, sesji zdjęciowej oraz po to aby wystąpić na scenie programu “Ratinho“.
Dulce rozmawiała z dziennikarzami o nowej płycie, swoich duetach muzycznych i projektach.
Później wzięła udział w sesjach zdjęciowych a następnie pojawiła się w programie “Ratinho” . Program zatytułowany był “O Boteco do Ratinho
Rozmawialiśmy z Dulce i zadaliśmy jej kilka pytań, o to co nam odpowiedziała:
Jakie są twoje oczekiwania w związku z najnowszą płytą?
“Spędziłam 1.5 roku pracując nad tą płytą,więc mam nadzieję,że ludziom się spodoba i będą identyfikować się z muzyką. Niech tańczą, płaczą i śmieją się jak ja to robiłam. Na tej płycie, każdy utwór ma swoją historię, każda muzyka ma dla mnie sens i mam nadzieję,że będzie taka również dla osób którzy mnie śledzą.”
Mówiłaś o fuzji rytmów na tej płycie.Wiemy,że bardzo podoba Ci się funk. Jeśli mogłabyś nagrałabyś muzykę w tym stylu?
“(śmiech) Byłabym zachwycona! Ponieważ bardzo mi się podoba. Nie jest trudne, musielibyśmy się dowiedzieć co powie na to tutejsza wytwórnia.”
Ale jeśli zależało by to od ciebie, nagrałabyś?
“(śmiech)Tak! Z chęcią!”
Jaki będzie twoja najnowsza praca? Podoba do “Extranjery” czy inna?
“Inna. Utwór “Lagrimas” , który jest moim pierwszym singlem, to całkowicie inna piosenka od tych na płycie. Wyprodukował ją Dudu Borges, więc ma coś wyjątkowego. Chciałam aby Brazylia była również obecna na tej płycie, ponieważ dała mi wiele wsparcia i miłości. Bardzo ją kocham,ale wy o tym wiecie. Więc, tak naprawdę to bardziej dojrzalsza płyta, z odważnymi tekstami. “Extranjera” była bardziej melancholiczna. To tak jakby patrzeć na życie z większym charakterem i rzeczywistością. Bardzo podoba mi się ta płyta. Są na niej duety z różnymi typami muzyki. To będzie jedna wielka fuzja. Myślę,że to ważna aby oddalić się trochę i dać ludziom coś innego.”
Wiele razy byłaś w Brazylii i fani zawsze szaleją z tego powodu. To wciąż wystarczająco ci imponuje?
“Z jednej z strony to bardzo miłe, ponieważ napełnia mnie radością fakt,że jestem przez nich kochana. Lecz z drugiej strony to trudne, ponieważ nie mogę liczyć na odpowiednią ochronę. Kiedy przyjeżdżam na koncert mam więcej czasu i mogę spotkać się z nimi podczas współistnień czy Meet & Greet.
Lecz kiedy jestem tak szybko jak teraz, przybyłam dziś i jutro wracam,to smutno mi, że nie mogę poświęcić każdemu za wiele czasu.Ale jestem im bardzo wdzięczna.”
Opisz płytę jednym słowem i powiedz kiedy możemy spodziewać się daty wydania.
“Zobaczmy (śmiech)…”Inna”. W większości to płyta pop, kilka utworów to fuzja różnych rytmów jak np. “Lagrimas” . Data wydania płyty nie jest jeszcze znana. Mówię o tym ponieważ to dla mnie bardzo ważne aby wam to przekazać. Singiel miał pojawić się w lipcu,więc pierwotna data wydania płyty to był październik, ponieważ musi upłynąć jakiś czas od wydania singla aby ludzie wiedzieli co znajdą na nowej płycie. Ale on wyszedł dopiero 2 tygodnie temu, we wrześniu, więc czekamy na odpowiedź wytwórni i dowiemy się czy płyta może wyjść w październiku czy będziemy musieli poczekać jeszcze 3 miesiące. Najważniejsze,że zaczęliśmy pracować nad nową płytą.”
Dlaczego zdecydowałaś się wrócić do czerwonego koloru włosów?
“Bardzo tęskniłam,za czerwonym kolorem,przez jakiś czas byłam bardzo zadowolona z mojego naturalnego koloru, a teraz chciałam coś innego, wiele osób identyfikuje mnie z czerwonymi włosami. Wiele wokalistek ma włosy brązowe albo blond. Więc powiedziałam: “Dobrze, kolor czerwony jest inny”. Dlatego do niego wróciłam.”
Dlaczego zdecydowałaś się nagrać duet z Julionem Alvarez,albo co Cię wzrusza?
“Byłam świadoma tego,że na tej płycie chcę mieć odrobinę meksykańskich rytmów, aby pokazać w innych częściach świata jaka jest moja regionalna muzyka. Więc wytwórnia zaproponowała mi Juliona Alvarez, który odniósł wielki sukces w krajach latynoskich, USA i w Meksyku. On reprezentuje typ który nazywa się “banda” coś jak “country”. Więc ten wokalista “banda” stworzył ze mną reprezentującą pop i z Dudu Borgsem,piękne połączenie które ukazuje koncepcję płyty, potwierdza,że wszyscy powinniśmy być złączeni bez barier z muzyką i innymi osobami.
Dlatego moja wytwórnia ja i ekipa zdecydowaliśmy,że będzie to ryzykowne,ponieważ jest inna od tego co robiliśmy do tej pory, ale było warto. W rzeczywistości ona jest jedyną która najbardziej się różni, pozostałe są bardzo podobne do tych które słyszeliście.”
Julion wspomniał w wywiadzie,że “Lagrimas” ma dwie wersje: jedną pop i drugą w wersji “banda”. Mogłabyś wyjaśnić o co chodzi z tą drugą wersją?
“Popową wersją jest ta którą słyszeliście (śmiech). Jest również druga całkowicie w wersji “banda” , ponieważ on będzie ją wykonywał na swoich koncertach.”
Mówią,że RBD może wrócić na Puchar Świata w Brazylii. To prawda?
“Tak naprawdę to wymysł Pedro (producenta RBD). Marzy o wspólnym spotkaniu RBD. Mogę powiedzieć,że jest wiele niewydanego,ekskluzywnego materiału. Nie wiem czy wyjdzie szybko, jest to dokument “zza kulisami”, nie pamiętam co się tam działo. Jest tak wyjątkowy,że nikogo w nim nie ma.
Jeśli chodzi o spotkanie, nie wiem czy naprawdę się odbędzie,ponieważ każdy z nas przeżywa inny etap który może utrudnić zjednoczenie. Ja widzę to jak coś skomplikowanego.”
Kiedy pojawi się płyta, zagrasz koncerty w Brazylii?
“Oczywiście. Chciałabym coś tutaj nagrać. Koncert albo DVD. Musimy poczekać,aż pojawi się płyta aby ludzie mogli usłyszeć więcej piosenek. Dopiero wtedy będziemy mogli odbyć różnorodną trasę.”
Prosiłaś fanów na Twitterze aby wysłali ci sugestie związane z nazwą płyty. Wybrałaś już ją?
“Tak.Ale nie mogę powiedzieć. Tak naprawdę wy wybraliście. Miałam czysty zarys tego co chcę przekazać poprzez nazwy które mi wysłano lecz to Twitter wybrał. Dla mnie określa całą koncepcję płyty.”
Pojawiłaś się na okładce Glamour Mexico.Lubisz modę?
“Bardzo mi się podoba. Przyznaję,że kiedy ludzie dorastają,zaczynamy się nią interesować,aby wyglądać bardziej elegancko. Ale nie przestrzegam dokładnie jej zasad. Noszę to co lubię, aby wyglądać nieco uroczo. Musimy czuć się dobrze ze samym sobą,wygodnie i autentycznie w tym co nosimy. Nie dlatego,że coś jest modne ponieważ nie ma to nic wspólnego z tobą. To ty z tego korzystasz.”
Oprócz duetu z Julionem i Manu Gavassi, jest jakiś inny duet na płycie?
“Tak,są jeszcze dwa. Lecz jeszcze nie wiecie z kim są. Dlatego, nie mogę nic powiedzieć (śmiech). Mogę wspomnieć,że jeden to ballada z mężczyzną a drugi z dziewczynami. Dwoma meksykankami i jedną kolombijką. (W tym momencie ktoś powiedział,że to Shakira). Nie,nie to nie jest Shakira (śmiech). Kto to będzie, nie powiem.”
Jakie jest twoje ulubione danie w Brazylii?
“Chleb (stara się mówić w języku portugalskim), wiem,że śmieją się ze mnie, jak to wymawiam, ale to mi smakuje.Zawsze kiedy go widzę to go kupuję.”
Wiemy,że podoba ci się funk, jakiej brazylijskiej muzyki jeszcze lubisz słuchać?
“Lubię Paulę Fernandes i tych którzy pojawili się w Meksyku czyli Gustavo Limę i Michela Telo. Lubię też Ivete Sangalo,ale bardziej identyfikuje się z Paulą Fernandes. Ivete jest bardziej uroczysta a ja bardziej melancholiczna. Jeśli chodzi o funk, mam kilka płyt które dano mi w prezencie, ale nie wiem kto je wykonuje ponieważ są to pirackie płyty. Mam też jedną, wiem że to DJ Malboro wygrałam ją pięć lat temu. Więc nie wiem co tutaj jest modne.”
Czy uważasz się za wyjątkową osobę?
“Myślę,że wszyscy jesteśmy wyjątkowi. Wszyscy jesteśmy różni. Najważniejsze jest aby nie chcieć być jak cały świat. Każdy z nas ma wyjątkowy odblask, musimy starać się być lepsi od tego co osiągnęliśmy. Być samym sobą. Nie dlatego,że cały świat kocha to co robisz,chociaż to nie jest to co czujesz. To jest najważniejsze.”
Jak sądzisz dlaczego meksykańskie telenowele osiągnęły taki sukces w Brazylii?
“Nie wiem. Od dłuższego czasu istnieje wielka więź między Meksykiem a Brazylią. Pamiętam jak byłam dzieckiem, miałam 5 czy 6 lat kiedy Meksyk przegrał Puchar Świata, kibicowałam Brazylii.
Meksykańskie telenowele są popularne w wielu krajach. Przekazują uczucia i historie z którymi całymi świat może się identyfikować. Dlatego im się podobają.”
Masz ślub w planach?
“(śmiech) Na razie nie. Jestem spokojna i zadowolona, bardziej skupiona na swojej karierze. Mam silne pragnienie i chęć kontynuowania kariery. W grudniu będę obchodziła 28 urodziny a czuję się bardzo młodo (śmiech).Nie chcę na razie wychodzić za mąż, lecz pewnego dnia bardzo bym chciała.”
W “Boteco do Ratinho Dulce odpowiadała na pytania fanów,które zostały wysłane przez Twitter, rozmawiała o swojej płycie która zostanie wydana i zaśpiewała takie hity jak “ Lagrimas“, “Dicen” i “Inevitable” . Ponadto zaprezentowała nieopublikowany utwór pt “Si tu Supieras“, którą napisała ona sama a wyprodukował ją Dudu Borges.

źródło: FlashPress || tłum.Caroline (dulce-maria.pl)
rbd-polonia.com

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wywiad tylko szkoda że Dulca wróciła do czerwonego.
    U mnie http://angelique-boyer.blog.pl/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, wśród latynoskich wywiadów nie mogło zabraknąć tego z Gwiazdką RBD
    ps.
    Przy okazji Versemovie zaprasza do wierszy muzyczno - filmowych na łamach mojego bloga, tym razem o wielu wątkach - Star Trek :)

    OdpowiedzUsuń