niedziela, 6 października 2013

Wywiad z Maite Perroni dla “Yes!Teen”


Jesteśmy starymi fanami Maite Perroni. Tęskniliśmy już za tą ślicznotką, ale dobra wiadomość jest taka, że powraca ona całkowicie do muzyki.
Piękna opowiedziała nam wszystko o swoim nowym etapie, teraz z solową karierą, duetach z brazylijskimi muzykami, i przyjaźni z byłymi członkami RBD oraz o wielu innych rzeczach.
Tak więc nie trać czasu! Zobacz wywiad z piękną Maite Perroni!
tt: Pracowałaś więcej czasu jako aktorka niż jako piosenkarka, nie? Co skłoniło Cię do powrotu do muzyki?
Maite: Prawdę mówiąc nigdy nie myślałam o zostawieniu muzyki. Czekałam tylko na właściwy czas dla tego powrotu. Cóż, czekałam około czterech lat, aby wznowić karierę muzyczną i tak naprawdę podobało mi się, że tak było, ponieważ mogłam poświęcić swój czas aby zbadać i określić to co tak naprawdę chciałabym zrobić.”
tt: A ten powrót był łatwy? Czy miał jakieś trudności?
Maite: “Cóż, jak wszystko co robimy, wymaga czasu, dużej dyscypliny i poświęcenia. Jak również nigdy nie wiemy przez co przejdziemy i co się wydarzy, ale rzeczywistość jest taka, że byłam bardzo szczęśliwa, ponieważ wydarzyło się to taki w sposób jaki chciałam. Powrót przyniósł mi dużo radości.”
tt: Byłaś częścią grupy, tak więc jak było rozpocząć solową karierę? Bałaś się w którymś momencie?

Maite: “Nie, nie bałam się! Byłam bardzo szczęśliwa, że robię to co chcę.”
tt: To prawda, że będziesz nagrywała brazylijską wersję płyty Eclipse de Luna? Będziesz nagrywała duet z jakimś brazylijskim piosenkarzem? Czego fani mogą oczekiwać od tej współpracy?
Maite: “Tak, to prawda, że będę nagrywała brazylijską wersję oraz, że nagram duet z Thiaguinho i z Luanem Santana. Nagram piosenkę z Thiaguinho zatytułowaną ‘Eclipse de Luna’, a kolejną piosenkę nagram z Luanem Santana, która również ukaże się na tej płycie.”
tt: Jesteś w trasie, tak więc podróżujesz do różnych krajów. Za czym tęsknisz najbardziej, kiedy jesteś w podróży?
Maite: “Najbardziej tęsknię za moim łóżkiem i moją rodziną. I oczywiście za przyjaciółmi również.”
tt: Mieszkałaś przez jakiś czas w Nowym Jorku, no nie? Dlaczego postanowiłaś wybrać to miejsce do pracy nad swoim nowym projektem?

Maite: “Cóż, zaproponowano mi pracę w Nowym Jorku, ponieważ mieszka tam producent mojego projektu. Tak więc, pojechałam i pracowaliśmy nad nim.”
tt: Czy masz kontakt z innymi członkami RBD?
Maite: “Mam, ale tylko z niektórymi. Trochę trudno jest utrzymać kontakt ze wszystkimi, ponieważ każdy podążył swoją drogą i pracuje nad innymi projektami.”
tt: Za czym najbardziej tęsknisz z czasu kiedy była nagrywana ta telenowela?
Maite: “Odczuwam tęsknotę za moimi przyjaciółmi i ludźmi z którymi spędzaliśmy czas w tamtym okresie. Lecz ta zmiana również była ważna, ponieważ teraz cieszę się tym nowym etapem jako solowa piosenkarka.”
tt: Jakie są twoje relacje z brazylijskimi fanami? Macie kontakt w jakiś sposób?
Maite: “Tak, tak naprawdę zawsze jestem z nimi w kontakcie, poprzez sieci społecznościowe, Twitter i moją pracę. W ten sposób, mogę dzielić się z nimi tym co dzieje się w moim życiu.”
tt: Mogłabyś wysłać wiadomość do brazylijskich dziewcząt?
Maite: “Bardzo lubię brazylijskich fanów i jestem wdzięczna za całą miłość i wsparcie. Jestem szczęśliwa mogąc odwiedzić Brazylię, gdzie otrzymałam tak wiele miłości i wsparcia. I mam nadzieję dzielić się moimi piosenkami z wami. Ogromnie uwielbiam Brazylijczyków!”

yt 

źródło;rbd-polonia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz