sobota, 26 października 2013

Maite Perroni jedzie do Angoli dzięki popularności swoich telenowel w Afryce

 

 Maite Perroni będzie w Afryce na wystąpieniu telewizyjnym a to dzięki sukcesowi na tym kontynencie telenowel, w których zagrała jak Mi pecado, Triunfo del amor i Cachito de cielo, między innymi.

„Będę gościem specjalnym podczas rozdania nagród, gdzie wykonam cztery utwory z nowego albumu, to nowy etap w mojej karierze”

 , powiedziała Maite dla meksykańskiej prasy.

„Będę w Angoli, podczas specjalnego dnia dla kanału telewizyjnego i wykonam jeden utwór z afrykańską artystką. Długie podróże zawsze kształcą i jestem podekscytowana, aby być w tym miejscu tak daleko”

powiedziała piosenkarka i aktorka dla meksykańskiego dziennika Publimetro.

„Zabawny jest to sposób w jaki Angola przybywa do mojego życia. Poprzez telenowele mogłam zbliżyć się do tego kraju. Zaprosili mnie, bo polubili to, co zrobiłam w telewizji i to pozwala mi przynieść moją muzykę, bo mojej płyty nie ma w Afryce. To bardzo ciekawe połączenie i jestem zachwycona, aby zobaczyć, jak się sprawy mają”,

 powiedziała była RBD dla meksykańskiej gazety El Universal.

„Udajemy się do Afryki!”
  
, napisała Maite na swoim koncie na Twitterze w czwartek, zdradzając swoje podekscytowanie.

Maite powiedziała na portalach społecznościowych, że podjęła niezbędne kroki, takie jak odpowiednie szczepienia,  jako że Afryka oprócz tego, że jest kontynentem, który zachwyca swoim malowniczym pięknem oznacza również dla podróżnych ryzyko chorób przenoszonych przez owady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz