czwartek, 17 października 2013

Ludwika Paleta - adios Meksyk



 Ludwika Paleta wyznała,że chce przenieść się do Stanów Zjednoczonych by spróbować szczęścia w Hollywood.Skontaktowała się z Demianem Bichir,który został nominowany do Oscara w kategorii najlepszy aktor w filmie 'Una vida mejor' oraz w 'Refugio',gdzie zadebiutował jako reżyser: Jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna,bo rozmawiałam z nim i powiedziałam,że chciałabym wystąić w jego filmie.Nie byłam pewna czy ma dla mnie jakiś charakter,ale znalazł się stworzony dla mnie.Cenie go jako aktora i podziwiam.Uważam,że ważne jest,aby widzieć inne projekty,które nie zawsze są odpowiednie.Warto szukać to co się chce.Chce opowiadać historie,które na serio poruszają i właśnie kiedy czytałam scenariusz od Demiana znalazłam taką historię.Aktorka nie chce ujawniać szczegółów odnośnie swojej bohaterki,powiedziała tylko że: Jestem Polką, ja mówię po polsku i angielsku,z moim tatą rozmawiam po polsku i rozmawiałam z moją mamą.Dodała: Niestety mój syn Nicolas nie mówi po polsku,jednak uważam,że przekażę mu ten dar.Moje kolejne dzieci będą uczyć się mówić po polsku.W kontekście dzieci powiedziała:Chcę wrócić do bycia matką,znów przechodzić przez to wspaniałe doświadczenie.Myślę,że w okresie 10 lat nowy potomek się pojawi.

źródło: fotka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz