niedziela, 13 października 2013

Dulce Maria powraca silnie stąpając. (La Revista 306)

La Revista 306  Bogota - Kulumbia 

Dulce Maria z powrotem jest w muzyce, jej nowy singiel ‘Lagrimas‘ jest częścią jej drugiego materiału dyskograficznego, temat który został zrealizowany w duecie z Julionem Alvarez.
Z nową fuzją dźwięków i instrumentów Dulce Maria chce dotrzeć do milionów serc i otworzyć życie jej zwolenników tak jak to zrobiła będąc częścią RBD.Jeszcze nie może wyjawić nazwy swojej płyty, jednak zrealizowaliśmy specjalnie dla was wywiad z Dulce prosto w miasta Meksyk dla magazynu “Revista 306“.
Zdefiniuj w jednym zdaniu twój aktualny singiel ‘Lagrimas”…
Nostalgia i namiętność.
Dlaczego zdecydowałaś, że to właśnie ta piosenka będzie pierwszym singlem, a nie jakaś inna która znajduje się na tej nowej płycie?
To decyzja którą podjęłam z całą moją ekipą, moja wytwórnia i moi menadżerowie, chcieliśmy wyjść z czymś innym z czymś co odzwierciedla fuzję rytmów i instrumentów, że w muzyce i w uczuciach nie ma granic.
Opowiedz nam. Jakie były nagrania teledysku?
Cieszyłam się tym bardzo, nagrywaliśmy w Los Angele, Kalifornia, zrobiliśmy kilka scen z Julionem i kilka na ulicach Kalifornii, zakończyliśmy nagrywanie na plaży w Malibu, to wideo które mówi o prostych rzeczach z życia i przez to jest dla mnie piękne.
Jaka Dulce Maria przybywa z tym nowym albumem?
Z wielką ochotą i siłą aby dzielić moją muzykę z wszystkimi sercami które chcą mnie słuchać.
Jakie niespodzianki będą mogli usłyszeć twoi zwolennicy na tej płycie?
Są różne rzeczy! Zabawne, bardziej dojrzałe, róże dźwięki, instrumenty takie jak akordeon aby mogli tańczyć, płakać, śmiać się, wspominać i tak dalej i mam specjalny udział kogoś z waszego kraju (Kolumbia).Naty Botero.
Macie już nazwę płyty?
Taaak!! Ale jeszcze nie mogę jej zdradzić.
Co zostawiła ci “Extranjera”?
Więc po pierwsze to początek wielkiego marzenia dla mnie, żeby wzrastać w muzyce, to była moja pierwsza płyta, wiele satysfakcji i pouczeń.
Jaka była najpiękniejsza rzecz która została ci po RBD?
Otwarcie dla mnie tylu serc na całym świecie i niepowtarzalna energia która towarzyszyła na każdym koncercie.
Co najbardziej pamiętasz z tego etapu?
Trasy, koncerty i ludzi.
Co pozostawiła ci praca z grupą aby nadeszła twoja solowa kariera?
Więc to było jak niesamowite szkolenie, RBD było wystarczająco wyjątkowe, dla mnie to jasne że byliśmy fenomenem który zdarza się raz na jakiś czas i czuję się bardzo szczęśliwa że mogłam być tego częścią.
Kiedy będziemy mogli odnaleźć twój cały album w naszym kraju (Kolumbia)?
Jeszcze nie mamy odpowiedniej daty.
Dulce Maria przybędzie z nową trasą i koncertami?
Kiedy wyjdzie moja płyta mam nadzieję zacząć trasę i oczywiście wrócić do Kolumbii bo tęsknie bardzo was kocham.
Kiedy będziemy mogli mieć cię znowu w Kolumbii?
Mam nadzieję, że wkrótce.
Jaką wiadomość zostawisz dla czytelników tego wywiadu?
Żeby nigdy nie zadowalali się jednym nie! Żeby walczyli i wierzyli w siebie samych i żeby bronili swoich marzeń i ideałów do końca i żeby nie bali się niepowodzeń bo kiedy raz spróbujesz idź po swoje marzenia i wygrasz.

 źr:rbd-polonia.com
kocham tą stronkę!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz