poniedziałek, 23 września 2013

Wciąż nie ma daty ślubu Anahi & Manuela Velasco!



Plany ślubne Anahi & Manuela Velasco zostały odwołane, z powodu pracy, która była priorytetem dla przyszłego pana młodego. Czy to prawda? Zobacz co odpowiedział:
“Dałem pierwszeństwo pracy jaką miałem, związanej ze stanem. W tych miesiącach, kiedy objąłem to stanowisko, ona była bardzo wyrozumiała. Bardzo nas też wspiera, a ja jestem jej za to bardzo wdzięczny”.
Kiedy Anahi usłyszy marsz weselny?
“Jesteśmy bardzo szczęśliwi. Jesteśmy ze sobą półtora roku. Kiedy będę miał dokładną datę, z wielką przyjemnością ci ją podam” – powiedział dziennikarce.
Czy to oznacza, że przyjmą prasę i media bezproblemowo czy wręcz przeciwnie?
“Wszyscy będą zaproszeni. A tak poza tym bardzo szanuję jej karierę” – zakończył.
źródło; rbd-polonia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz