sobota, 28 września 2013

Maite Perroni pakuje walizki, aby zaprezentować swoją muzykę w Afryce



Jej historia z RBD i występy w telenowelach, otworzyły Maite Perroni szansę na podbój krajów, których nigdy dotąd nie odwiedziła.
Zaledwie w miesiąc po wydaniu swojego solowego albumu Maite Perroni podbija rynki, czego nawet sobie nie wyobrażała i już pakuje walizki, aby udać się w podróż w październiku do Afryki.
„To jest coś, co daje mi wielką radość, ponieważ jest to zestaw wielu elementów. Zaproszono mnie do wzięcia udziału podczas nagród, które będą na kanale telewizyjnym w Angoli i zaśpiewam cztery piosenki”- powiedziała Maite dla Publimetro
„Zabawny jest sposób, w jaki Angola przychodzi do mojego życia, a to dzięki telenoweli, mogłam zbliżyć się do tego kraju. Zaprosili mnie, bo polubili to co zrobiłam w telewizji i to pozwala mi przynieść swoją muzykę, bo mojej płyty nie ma w Afryce. To bardzo ciekawa fuzja, jestem podekscytowana, aby zobaczyć jak się sprawy mają.”- dodała
Również wyjawiła, że jej debiutancki album Eclipse de Luna, nie był brany pod uwagę, aby wyszedł w takich krajach jak Grecja i Polska, ale ze względu na zapotrzebowanie ze strony fanów na portalach społecznościowych już zaczęto to zmieniać.
„To sprawia, że jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ to nawet nie jest nasz język i przybywanie z muzyką latynoską do innego kraju jest dla mnie ważne, ale jednocześnie nie chcę zaniedbywać mojego Meksyku, to jest mój punkt wyjścia a także będę pracować w różnych krajach Ameryki Łacińskiej.” – powiedziała.
Eclipse de Luna zawiera 13 utworów, które obejmują także pierwszy singiel Tú y yo w rytmie bachata, ale Maite wyjaśnia, że nie jest to album wyłącznie z bachatą.
„Dokładnie! Znajduje się tam 5 bachat, to gatunek, który dominuje na płycie, ale nie jedyny. Zawiera także vallenato, ballady, pop, dance, trochę wszystkich łacińskich gatunków.”- wyjaśniła
„Bachata była pomysłem Carlosa Lary i to było bardzo dogodne, bo to pozwoliło mi zmienić miejsce, zrobić coś innego, próbować nowych rzeczy. I dzięki temu będę w stanie komunikować się z różnymi grupami odbiorców, które istnieją”- powiedziała Perroni.
I jeszcze jedną rzeczą, którą Maite chce pokazać z Eclipse de Luna jest to, jak myśli, jak czuje, swoją osobowość, a nie która przez lata była za dziewczyną z RBD oraz różnymi postaciami, które grała w telenowelach.
„Dokładnie! tak się dzieje. Ludzie mówią do mnie: Hej! Ty wyglądasz zupełnie inaczej, to jakiś kolejny aspekt. Nie jestem inną Maite i nie jest to kolejny aspekt dzieje się tak dlatego, że po raz pierwszy uczą się mnie poznawać nie poprzez postać czy historię, którą odrywałam, która nie jest moja. Boli mnie, że myślą, że robię coś dla jakiejś strategii, bo to nie jest tak.”-powiedziała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz