wtorek, 24 września 2013

Maite Perroni: „Bardzo chciałabym zagrać czarny charakter”



Niedługo wyda swój pierwszy album solowy w Brazylii, Maite Perroni mówi, że kocha grać w telenowelach w kraju. I mówi, że nie wyklucza powrotu zespołu RBD.
Po trzech latach od swojej ostatniej wizyty w Brazylii, Maite Perroni wróciła do kraju, aby promować swój pierwszy solowy album, Eclipse de Luna, wydany w Meksyku. Meksykańska gwiazda zadbała oto, aby pozdrowić fanów, którzy czekali na nią na lotnisku w Guarulhos, w São Paulo.
Ta sama scena powtórzyła się, kiedy przybyła do studia SBT do programu Domingo Legal. Perroni wychyliła głowę z okna dachu limuzyny, którą jechała do programu i pomachała do swoich fanów, którzy byli zachwyceni widząc swoją idolkę z bliska.
Zadowolona z nowego etapu, gwiazda udzieliła ekskluzywnego wywiadu dla MINHA NOVELA i rozmawialiśmy o nowej płycie, którą niedługo wyda w wersji tylko dla Brazylii, z udziałem Luan`a Santany i Thiaguinho i trafi do sklepów w dniu 5 listopada. Ach, oczywiście, również mówiła o projektach dla telewizji oraz o plotkach o możliwym powrocie fenomenalnego RBD.

Jak nagrywałaś swój pierwszy solowy album?
Żyłam przez pięć miesięcy w Nowym Jorku. Przygotowywałam płytę, wybierałam utwory i komponowałam nowe. Teraz czuję, że mogę podzielić się nimi z moimi fanami. Mam nadzieję z całego serca, że im się podoba. I wkrótce płyta będzie w Brazylii. Mam nadzieję, że Eclipse de Luna będzie jedną z ich ulubionych (śmiech).

A jak mieszkało Ci się w Nowym Jorku?
To było niesamowite! Studiowałam bardzo ciężko i dbałam o siebie. Miałam okazję poświęcić się w stu procentach tej pracy. Byłam bardzo szczęśliwa!

Masz w projektach, aby powrócić do telenowel?
Dostałam kilka propozycji, ale nie przyjęłam ich. Moim priorytetem jest w tej chwili moja płyta. A później tak, chcę wrócić do telewizji.

Jaka rola najbardziej Ci się podoba?
Bardzo chciałabym zagrać złą osobę. Czarny charakter.

Jeśli dostałabyś zaproszenie do zagrania w brazylijskim serialu, zgodziłabyś się?
Chciałbym! Nagrywanie telenowel w Brazylii jest czymś co mnie zachwyca!




Ciudado con el Angel jest właśnie emitowane w Brazylii. Co zapadało Ci najbardziej w pamięci? (zostało nagrane w 2008 roku)
Jest to ważna telenowela w mojej karierze. To był mój pierwszy bohater i mam wspaniałe wspomnienia. To była praca, którą się cieszyłam i to był bardzo szczególny charakter. Nie mam wątpliwości, że jest to jedna z najważniejszych telenowel, jakie kiedykolwiek nagrałam.

Jak grało się u boku przystojnego William`a Levy jak Juan`a Miguel`a?
Wooow! To była zabawa! William jest bardzo charyzmatyczny! Jest świetnym partnerem na scenie. I tworzyliśmy dobrą parę. Byliśmy bardzo zadowoleni z projektów, nad którymi pracowaliśmy razem (zagraliśmy w Triunfo del Amor, w 2010 r.).

Pedro Damian (dawny producent Rebelde) mówił o możliwym powrocie RBD. Możliwa jest reaktywacja?
Nie wiem. Myślę, że to zależy od chęci wszystkich. W tym momencie nie wiem, czy jest to możliwe. Ale bardzo bym chciała!

źródło: mdemulher.abril.com.br, RBD-Online.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz