piątek, 2 października 2015

"Boom Cha” – Nowy singiel Anahi już w październiku tego roku.

http://rbdpolonia.com/wp-content/uploads/2015/10/SZPAUSCOSM15-3-e1443858593659.png

W wywiadzie dla magazynu Cosas Mexico, Anahi potwierdziła plotki pojawiające się od kilku dni o wydaniu nowego singla. Artystka wyznała, że nową piosenkę pt. “Boom Cha” będziemy mogli usłyszeć jeszcze w tym miesiącu. Zostanie ona nagrana w duecie z brazylijską piosenkarką Zuzuką Poderosa. Anahi opowiedziała trochę o swoim życiu i planach na przyszłość.


Poniżej możecie zobaczyć niektóre fragmenty przetłumaczone z wywiadu:
– Powiedz mi, wróciłaś do muzyki u boku Wisin?
Od bardzo dawna chciałam zrobić coś w stylu miejskim. Uwielbiam słuchać tych rytmów i kocham tańczyć, wtedy pomyślałam „Chcę to zaśpiewać!”. Zajęło mi to dużo czasu, około roku. Starałam się o współpracę z wspaniałym i utalentowanym artystą Wisin. Jego pozytywna odpowiedź była dla mnie czymś wspaniałym. Zaczęliśmy pracować nad projektem a nad teledyskiem pracowaliśmy z Jessy Terrero.
– Kiedy wydasz pełną płytę?
W tym miesiącu powstanie singiel “Boom Cha”. To będzie niesamowite, bardzo miejskie. Zobaczycie mój duet z brazylijską piosenkarką. Chciałam, aby to było coś innego, wyrazistego. Szukałam zupełnie różnych rzeczy od tego co było wcześniej; nowych latynoskich rytmów; połączenie brazylijskich rytmów i pop… Mam też ciągle w pamięci to jak Brazylia witała mnie, kiedy byłam w ich kraju. Dali mi dużo miłości i ja chciałabym dać im coś od siebie. Pracuje też Gente de Zona, których uwielbiam i kocham. Jestem szczęśliwa.
– Pracujesz bardzo ostrożnie…
„Pracuje bardzo dużo nad tym. Wytwórnia pozwala mi robić wiele szaleństw. Dzięki temu mój utwór znalazł się w pierwszej dziesiątce w kraju i wszedł do BillBoard. Nie jest łatwo to osiągnąć. Cieszę się ze wsparcia Wisin, który jest popularny w Japonii. To jest niesamowite. Jestem szczęśliwa, ponieważ piosenka “Rumba” znalazła się na japońskiej wersji albumu Wisin.. Jestem spełniona.”
źr. Anahi.com.br, tł. Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz