czwartek, 2 stycznia 2014

Mark Tacher i Ceci Galliano szczęśliwie zakochani


Mark Tacher,który jest w szczęśliwym związku od dwóch lat z Cecilią Galiano,nareszcie zamieszkali razem z całą rodzinką (dziećmi prezenterki Valentiną i Santiago).Rozmawialiśmy z przystojnym aktorek,który pragnie zestarzeć się przy swojej ukochanej,ale nie planuje ślubu.

-Mark,jesteś od dwóch lat z Cecilią.Jaka ona jest?
To jest niesamowite,jest wspaniałą kobietą,która wspiera mnie w 100% w tym co robię i jest obecna podczas wszystkich moich projektach.Ruszyłem do przodu dzięki niej,ponieważ mamy trochę za sobą,ale ona działa na mnie dobrze i jesteśmy zadowoleni ze swojej relacji.
-Jak odniesiesz się do sprzeczek Cecili z ex-partnerem Sebastianem Rulli?
Wspieram ją w tym w 100%,ja staram się być przy niej szczęśliwy i spokojny,bo ona na to zasługuje i jest wspaniałą matką.Ona jest bardzo silna,chroni to co kocha.
-Chcesz ją za żonę?
Jest uroczą kobietą,spektakularną,niepowtarzalną i uwiebiam ją,ale nie mam na ślub czasu.Jeśli w jakimś czasie nadarzy się okazja i jeśli oboje będziemy tego chcieli to to zrobimy bez wahania.
-Czy to własnie z nia chcesz byc na zawsze?
Oczywiście,to jest ta kobieta,z którą chciałbym się zestarzeć.To byłoby wspaniałe.
-Jak dogadujesz się z dziećmi?
Oni są niewiarygodni Valentina i Santiago fascynują mnie,bawię się z nimi w wolnych chwilach,uczę się z nimi,razem gramy w różne gry albo oglądamy telewizję.
-Czy rozważasz posiadanie dzieci z Cecilią?
Właściwie nie myślałem o tym i też nie rozmawialiśmy na ten temat.Na razie mam dużo pracy,być może to Bóg zadecyduje o czasie kiedy zostaniemy rodzicami,ale nie rozważam też kwestii ile tych dzieci będziemy mieć.
-Mówi się,że Wasze rodziny się sprzeczają?
To głupie obie rodziny mają wspaniałe relacje,moi rodzice jedzą z nami w każdy weekend w domu,a moi teściowie byli u nas 6 miesięcy.W Nowy rok mój szwagier odwiedzi nas wraz ze swoją rodzinką z Argentyny.
-Na co zwróciłeś uwagę u Cecili?
Na to w jaki sposób kocha,stosunek do życia,jej sposób wyrażania się o wartościach,odwagę,dobry humor i inne podobne cechy.Kocham ją za to co ja widzę i za co nie jest oceniana publicznie.

źr: tvnotas.com

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny wywiad ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że są szczęśliwi.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną ma suknię:) I ten błękit:):)
    ps. Nowy wiersz, a dzisiaj stawiamy na jedną z części "Piratów z Karaibów"
    Versemovie

    OdpowiedzUsuń