sobota, 28 grudnia 2013

#2 Liebster Award

Hej, zostaliśmy nominowani do Liebstar Award, dzięki blogu ileancaribatasie.blogspot.com.
Wielkie dzięki :*
1. Ulubiony serial?
Uwielbiam serial Violetta :*
2. Ulubiony kwiat?
Trudno powiedzieć, gdyż kocham przyrodę, ale pewnie będzie to róża, gdyż często ją dostaję
3. Czego najbardziej się boisz?
Oo.. nie cierpię węży, boję się ich już od dzieciństwa
4. Którą bajkę z dzieciństwa wspominasz najlepiej?
Hah, ja zawsze  będę dzieckiem, ale jeżeli chodzi o bajki, to uwielbiam Gumisie :D
5. Książka czy film?
Lubię czytać książki, ale wolę filmy :P
6. Ulubiona piosenkarka?
Od czasów RBD jestem zakochana w głosie Dulce Marii :** 
7. Co zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
Ciebie.haha, a tak na serio to nie mam pojęcia, chciałabym pewnie wziąść miłość mojego życia : )
8. Owoce czy warzywa?
Zdecydowanie owoce:D
9. Jeśli mogłabyś/mógłbyś być zwierzęciem, byłabyś/byłbyś.....?
Uwielbiam koty,  więc pewnie nimi 
10. Ulubiony aktor?
Mogłabym wymieniać godzinami, ale pewnie Adam z "Na dobre i na złe"
11. Jaką moc chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Chciałabym być niewidzialna:-)

MOJE PYTANIA
1. Ulubiona telenowela.? (dlaczego)
2. Najśmieszniejsza postać z filmy? (dlaczego)
3.Komedia romantyczna czy horror?
4. Ulubiona książka?
5. Ulubiony aktor? (dlaczego)
6.gitara czy flet?
7.Lubisz sport?
8.Ulubiona piosenka?
9.Gdybyś miała jedyną szansę, by spotkać swoją idolkę, kogo byś wybrała?
10. Ulubiony zespół?

Nominacje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz